Arveldus ja lepingud
Eraklient
Võlgnevus Põhisisu algus
Arve kättesaamise viisi saad muuta Elisa iseteenindusest Kõige parema ülevaate oma arvetest ja laekumistest saad Elisa iseteenindusest. Logi sisse Elisa iseteenindusse Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille arveid soovid vaadataa Vali peamenüüst „Arved“ Tee kõigepealt seadmele taaskäivitus Kui teenus siiski ei tööta, ei ole laekumine veel Elisa kontole jõudnud. Üldjuhul laekuvad maksed 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uuri oma pangast, kui kaua rahaülekanne aega võtab Avame teenused pärast makse laekumist automaatselt Vahel võib juhtuda, et tegid ülekande valede andmetega Kas maksid õige summa Kas kanne on arvelt maha läinud Kas viitenumber on õige Kas kontonumber, kuhu raha üle kandsid, on õige Elisa arve maksetähtaeg on 18. kuupäev. Kui arve on selleks kuupäevaks maksmata, saadame sulle SMSi. Sellel on kirjas ka lisatähtaeg arve tasumiseks. Kui Sinu number piiratakse võlgnevuse tõttu ja avatakse uuesti peale arve tasumist, lisandub järgmisele arvele „Piirangu eemaldamise tasu“ 7,12 €. NB! Kui oled arve maksetähtaega ületanud, lisandub järgmise kuu arvele viivis, mis on 0,065% iga viivitatud päeva eest. Viivist hakatakse arvestama siis, kui maksetähtajast on möödunud 7 päeva. Maksepikenduse saamiseks Tasu 50% viimasest arvest (viimasel arvel olevast tasumisele kuuluvast summast) Helistada Elisa klienditeenindusse ja tellida maksegraafik Kinnituse maksepikenduse kohta saadame Sulle SMSiga NB! Kuna maksepikendus on mõeldud ajutise makseraskuse leevendamiseks, siis Elisa võimaldab saada maksepikendust klientidel, kes on viimase 3 kuu arved tasunud õigeaegselt. See tähendab, et juhul, kui Sa juba eelmisel kuul said maksepikendust, siis käesoleval kuul kahjuks maksepikendust enam ei saa. Sul on võimalik kokkuleppel Elisaga sõlmida maksegraafik. Maksegraafiku saamiseks Maksa 35% Elisa poolt esitatud arvete kogu summast Helistada Elisa klienditeenindusse ja tellida maksegraafik Arved koostatakse 1. kuupäeva seisuga. Kõik laekumised, mis on tulnud peale seda kuupäeva (nt oled tasunud 3.-ndal kuupäeval), arvel ei kajastu. Vaata tasumisele kuuluvat summat Elisa iseteeninduse esilehelt. NB! Palun määra arvelduskanali seadistustes alati ka arve tasumise meeldetuletuse kontaktnumber! Juhul kui Sa ei soovi arve tasumise kontaktnumbrit määrata, edastab Elisa meeldetuletuse kõigile Sinu mobiiltelefoni numbritele juhul, kui arve on jäänud tasumata.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?