Kuidas saan internetti edasi kasutada?
Lisamahtu saad mugavalt juurde tellida Elisa iseteeninduses siin või
- Logi sisse Elisa iseteenindusse
- Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille all olevale numbrile soovid lisamahtu tellida
- Vali peamenüüst „Teenused ja seadmed”
- Vali mobiilinumber
- Vali lehe allosas olevate lisateenuste seast „Interneti lisamaht“
- Vali sobiv andmemaht ja kliki „Telli“
Lisamahtu saad juurde tellida ka oma seadmest
Õiguse telefoni teel lisamahu tellimiseks saad anda Elisa iseteeninduse kaudu siin või
- Logi sisse Elisa iseteenindusse
- Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille all olevale numbrile soovid lisamahu tellimise õigused anda
- Vali “Kasutajad ja õigused”
- Vajuta “Interneti lisamaht Eestis” kõrval olevale punasele ringile, millele soovid anda lisamahu tellimise õigust seadmest
Vaata interneti lisamahu hindasid siit
Vaata interneti lisamahu tingimusi siit
NB! Kui tellid lisamahtu, saad internetti kohe edasi kasutada. Kui internet pärast lisamahu tellimist tööle ei hakka, tee enda seadmele taaskäivitus (restart).
Kuidas näha, kui palju olen jooksval kuul mobiilset internetti tarbinud?
Jooksva kuu mobiilse interneti tarbimist saab vaadata Elisa iseteenindusest
- Logi sisse Elisa iseteenindusse
- Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille interneti tarbimist soovid kontrollida
- Vali lehe ülalosas olevast peamenüüst „Iseteenindus“, seejärel „Tarbimine“ ja M-interneti kasutus
- Vali mobiilinumber, mille interneti kasutust soovid kontrollida.
Kuidas vaadata oma seadmes, millele mobiilse interneti andmemahtu kulub?
Andmemahu kasutus sõltub kasutaja tegevustest internetis. Üldistades võib öelda, et tegevused, mis hõlmavad pilte, videoid, mänge ja failide liigutamist internetis, võtavad rohkem andmemahtu kui lihtsalt surfamine või uudiste sirvimine.
Nutiseadme puhul võib andmemahtu palju kuluda ka siis, kui oled oma nutiseadmest internetti välja jaganud või uuendanud nutiseadme opsüsteemi.
Seda, kui palju andmemahtu on nutitelefonis erinevate rakenduste ja tegevuste peale kulunud, saad enda nutiseadmest järele vaadata.
NB! Seade kuvab kasutatud andmesidemahtu alates viimasest andmemahu nullimisest seadmes (mitte kuu algusest vmt).
Andmemahu jälgimine Apple iPhone’is (iOS 9, iOS 10 ja iOS 11)
Andmemahu kasutuse vaatamiseks:
- Vali „Settings“, „Mobile Data“.
- „Current period“ näitab kogumahtu, mida oled kasutanud alates viimasest andmemahu nullimisest.
- Sellel lehel on ka näha rakendused ja nende poolt kasutatud maht.
- Viimase nullimise kuupäev on näha kui kerid lehe lõppu „Last reset“
Andmemahu jälgimine Android 5.0 ja uuemate operatsioonisüsteemide puhul
Andmemahu kasutuse vaatamiseks:
- Vali „Sätted“, „Andmesidekasutus“
- Avaneval lehel näed, missugusel perioodil kui palju oled andmeside mahtu kasutanud ning mis rakendused kui palju mahtu on võtnud.
Millal vabanen andmemahu piirangust?
Kui Sinu internetiteenuse jooksva kuu andmemaht on täis saanud ja Sa ei soovi paketti vahetada ega interneti lisamahtu osta, siis saad mobiilset internetti edasi kasutada kalendrikuu vahetusel.
Kuidas saan teada andmemahu täitumisest?
Saadame Sulle andmemahu täitumise kohta kaks sõnumit.
- Esimese sõnumi saadame siis, kui 70% Sinu jooksva kuu andmemahust on täis saanud.
- Teise sõnumi saadame, kui oled ära kasutanud 100% enda kalendrikuu ettenähtud andmemahust.
Millisele numbrile tuleb teavitus andmemahu täitumise kohta?
Kui kasutad nutipaketti või mobiilse interneti lisateenust, siis saadame andmemahu teavituse sellele samale mobiilinumbrile, millel hakkab internetipaketi andmemaht täituma.
Kui kasutad mobiilset internetiteenust süle-, laua, tahvelarvutis või ruuteris, siis saadame teavitava sõnumi selle teenusega seotud kontaktnumbrile.
Kontaktnumbrit saad vaadata ja muuta Elisa iseteeninduses nii:
- Logi sisse Elisa iseteenindusse
- Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille all soovid vaadata või muuta teavituste numbrit
- Vali lehe ülalosas olevast peamenüüst „Iseteenindus“, seejärel „Kasutajad ja õigused“
- Määra peamiseks kontaktnumbriks see number, kuhu soovid edaspidi teavitusi saada
Küsi minult!