Internet
Eraklient
Olen välismaal ja ei saa internetti kasutada. Mida teen? Põhisisu algus
  1. Vaata, kas interneti kasutamise võimalus välismaal on Sinu seadmes sisse lülitatud.
    Kui vajad selle kontrollimiseks abi, vaata juhendit: „Kuidas roamingus andmesidet sisse või välja lülitada?“ Elisa Seadmetoe lehelt.

  2. Vali vajadusel välismaal võrk käsitsi
    Kui välismaal ei õnnestu automaatne võrku lülitumine või võrk, mille seade automaatselt valis, on liiga nõrk, tee võrguvalik oma seadmes käsitsi. Kui vajad selle tegemiseks abi, vaata juhendit: „Kuidas saab valida (roamingus olles) käsitsi teist operaatorit?“ Elisa Seadmetoe lehelt.

  3. Veendu, et Wi-Fi oleks välja lülitatud
  4. Välismaale jõudes saad SMSi* otselingiga Elisa iseteenindusse.

    Näide SMSist: „Tere! Tuletame meelde, et interneti päevapilet enam automaatselt ei aktiveeru. Et saaksid välismaal internetis surfata ja e-kirju lugeda, vali sobiv internetipilet ühe klikiga siit: www.elisa.ee/roaming-lisamaht Lehe avamine on tasuta! Sinu Elisa“

    *Eeldusel, et sinu nutipakett (nt Euroopa, Põhjamaade, Soome) ei sisalda vastava sihtriigi paketisisest andmemahtu.

    SMSis olevale lingile klikates veendu, et Wi-Fi oleks välja lülitatud ning mobiilne andmeside sees. Vaid nii avaneb iseteeninduse vaade internetipiletite valikutega. Loe lähemalt siit

Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?