Internet
Eraklient
Mida teha, kui internet on aeglane? Põhisisu algus

Esiteks kontrolli, kas mure on ainult ühes seadmes või kõikide seadmetega.
Kui mure interneti ühendusega esineb vaid ühes seadmes, siis palun pöördu seadme müüja poole. Kui on kindel, et probleem ei esine vaid ühes seadmes, siis vaata järgnevaid soovitusi:

1. Vaata üle modemi asukoht.
Leia modemile sobiv asukoht võttes arvesse, et modem ei oleks peidus kapis või teleka taga. Samuti ei tohiks modem asuda raamatuvirna vahel, kuna nii on signaali levik külgedel takistatud.

2. Jälgi kasutuskoha kaugust modemist
Kontrolli, kas kohe modemi kõrval olles on kiirus sama kui näiteks 5-10 m kaugusel. Kui kaugemal on signaal nõrgem, siis soovitame muuta modemi asukohta või suurema ruumi/korteri/maja puhul paigaldada Wi-Fi leviala võimendi.

3. Vali kõige vähem hõivatud Wi-Fi kanal
Seda saad kontrollida kõige hõlpsamini viibides ise samas ruumis, kus asub modem ning tehes järgnevat:
  1. Ava veebilehitseja aadressil http://192.168.0.1
    Kasutajanimi: cisco
    Parool: cisco
  2. Mõnede mudelite puhul ei ole parooli sisestamine kohustuslik. Sellel juhul jääb kasutajanimeks cisco ning parooliväli võib jääda tühjaks
  3. Wi-Fi võrgu kanali muutmiseks: vali menüribal aken: Wireless ja Radio Settings.
    Soovitus: Parima kanali leidmiseks kasuta tarkvara InSSider, mille kasutusjuhendi leiad siit.

Pane tähele! Wi-Fi võrgu keskmised kiirused: 2,4Ghz sagedusel on kuni 30 Mbit/s ja 5Ghz sagedusel kuni 130 Mbit/s. Teises toas võib see kiirus olla vähem kuna seinad takistavad signaali levikut.

Kui tundub, et need soovitused siiski ei lahendanud sinu mure või oli info liialt tehniline, siis võta meiega ühendust helistades infonumbril 6 600 600.

Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?