Seadmete kasutusjuhendid
Eraklient
Põhisisu algus
telefon - Marshmallow - Kuidas panna tööle mobiilne internet?, step 1
4%
Samm 1 ... 25

Kuidas panna tööle mobiilne internet?

  • Elisa võimaldab mobiilse interneti automaatset seadistamist ja teiste teenuste kasutamist sinu CAT telefon seadmes.
  • Mobiilset internetti saad oma seadmes CAT telefon ka käsitsi seadistada.
  • Sammsammuliste juhiste lugemiseks klõpsa nuppu Järgmine.
  • Liigu avaekraanile.
  • Vali menüü sümbol.
  • Liigu alla.
  • Vali Seaded.
  • Vali Rohkem.
  • Vali Mobiilsidevõrgud.
  • Vali SIM-kaart, praegusel juhul SIM 1.
  • Vali Pääsupunktide nimed.
  • Vali plussmärk.
  • Üksuse Nimi all sisesta Elisa internet
  • Üksuse Pääsupunktnimi all sisesta internet
  • Üksuse Puhverserver all ära sisesta midagi
  • Üksuse Port all ära sisesta midagi
  • Üksuse Kasutajanimi all ära sisesta midagi
  • Üksuse Parool all ära sisesta midagi
  • Liigu alla.
  • Üksuse MCC all sisesta 248
  • Üksuse MNC all sisesta 02
  • Üksuse Autentimise tüüp all märgi Puudub.
  • Vali Pääsupunktinime tüüp.
  • Kui kuvatakse see ekraan, sisesta default,supl (märkus: väiketähtedega) ja vali OK.
  • Kui seda ekraani ei kuvata, märgi Internet ja tee valik OK.
  • Vali valikute sümbol.
  • Vali Salvesta.
  • Märgi Elisa internet.
  • Liigu tagasi avaekraanile.
  • CAT telefon taaskäivitamiseks vajuta ja hoia all seadme CAT telefon küljel olevat toitenuppu.
  • Vali Taaskäivita.
  • Vali OK.
  • CAT telefon taaskäivitub automaatselt.
  • Kui kuvatakse see ekraan, sisesta PIN-kood ja vali linnuke.
  • Kui seda ekraani ei kuvata, liigu järgmise sammu juurde.
  • Kui kuvatakse see ekraan, sisesta PIN-kood ja vali linnuke.
  • Kui seda ekraani ei kuvata, liigu järgmise sammu juurde.
  • Kui kuvatakse see ekraan, lohista avamiseks luku sümbol üles.
  • Kui seda ekraani ei kuvata, liigu järgmise sammu juurde.
  • CAT telefon on nüüd seadistatud mobiilse interneti kasutamiseks.
4%
Samm 1 ... 25

Kas sellest juhendist oli abi?


Sa ei leidnud oma küsimusele vastust?

Abikeskus annab vastused küsimustele, mis puudutavad Elisa teenuseid või meilt ostetud seadmeid. Õnneks saame sind aidata ka siis, kui sul on mure seadmega, mis pole Elisast ostetud.
Helista meie tasulisel Seadmetoe numbril 9001919 ja leiame lahenduse. Loe lähemalt.
Seadmetugi ootab sinu kõnesid E-R 9.00-21.00. Kõne hind 0,5 €/min

Helista meile|9001919
Küsi abi otsevestluses
Saada