Telefon
Eraklient
Ostsin teilt seadme, aga see lakkas töötamast/läks katki. Mida pean tegema? Põhisisu algus

Saada seade mugavalt remonti

Rikkis seadme hooldusse andmiseks ei pea sa minema kaugemale kui lähima pakiautomaadi juurde. Pakiautomaadi kasutamise juhendi leiad siit.

Nii saad seadme meile saata tasuta, kontaktivabalt, järjekorras seismata ja täpselt endale sobival ajal. Seda nii garantiiremondi kui ka nutikindlustusjuhtumi korral.

Kogu info leiad Nutihoolduse lehelt

  1. Täida hooldustöö ankeet
  2. Paki seade vastavalt juhendile
  3. Vii pakk pakiautomaati või anna kullerile
  4. Jälgi tööde kulgu üle interneti
  5. Lase korras seade endale tagasi saata

NB! Enne seadme hooldusse saatmist varunda võimalusel kõik seadmes olevad andmed, mida soovid alles hoida (telefoninumbrid, pildid, videod jmt). Kasuta varundamiseks pilveteenuseid või salvesta failid näiteks arvutisse või SD-mälukaardile.

Pea meeles, et hooldusse saad saata ainult Elisast ostetud mobiiltelefone, tahvelarvuteid ning sülearvuteid. Lisaks garantiiremondile teostame ka mittegarantiilisi töid.

Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?