Korduma kippuvad küsimusedMeil ei ole plaanis Apple TV seadmetele Elisa Elamuse äppi arendada, kuna seadme populaarsus on väike. Lisaks digiboksile on äpp leitav ka kõigi populaarsemate brändide nagu Samsung, LG, Sony, Philips nutiteleritest.iOS seadmest ei ole võimalik videolaenutuse sisu tellida – tegemist on Apple’i-poolse piiranguga. Kui soovid videolaenutust kasutada, telli soovitud sisu digiboksist ja jätka vaatamist oma Apple’i seadmest.Elisa Elamus Premium (SEI804EL) digiboksi on Netflixi rakendus juba eelinstalleeritud.Kui Elisa Elamuse rakendus ei ole sinu nutiteleri rakenduste poest leitav, siis kontrolli teleri või seadmete tehnilisi nõuded. Kui seadme nõuded vastavad rakenduse tingimustele, siis soovitame kontrollida seadme või isikliku konto regiooni. Teleri või seadme regiooniks peab olema Eesti või mõni EL-i liikmesriik. Samuti pea äpi poega kasutatav konto olema seotud Eesti või EL-i liikmesriigiga. Isikliku Google Play konto riigi muutmise juhendi leiad Google lehelt.Puldi mitte töötamisel kontrolli kõigepealt, kas patareid on täis. Vajadusel vaheta.Tee digiboksile taaskäivitus (restart).Kontrolli digiboksi ja puldi vahelise Bluetooth’i ühendust. Kodu > Seaded > Digiboksi seaded > Kaugjuhtimisseadmed ja tarvikud > Elisa pultKui digiboks on peidetud teleri taha või kappi ja Bluetooth-ühendus ei tööta, saab pulti kasutada ainult otse digiboksi peale suunates.Puldi ühendamise ja seadistamise juhendi leiad: Digiboksi juhend › Puldi juhend › Puldi käsitsi seadistamineTäiskasvanute sisu nägemiseks peab esmalt selle näitamise aktiveerima Turvaseadete alt. Kui teil on alaealised lapsed ja tellitud täiskasvanute sisu, soovitame muuta PIN2 koodi.Seaded > Turvaseaded > Näita täiskasvanute sisuNB! Täiskasvanute sisu saab vaadata ainult suurelt ekraanilt ehk digiboksiga või nutiteleri äpi kaudu.Enne digiboksi edasimüümist palun seo see oma TV-teenuse küljest lahti ning tee kindlasti digiboksile tehase seadete taastamine, et sellest kustuksid kõik sinu isiklikud kontod!Palun arvesta ka sellega, et kui sinu digiboks on osamaksetel, siis ei saa seda sinu TV-teenuse kasutajakonto küljest lahti siduda enne, kui kõik allesjäänud osamaksed on tasutud – seni on see seotud sinu kasutajakontoga. Digiboksi ennetähtaegseks väljaostmiseks (st koondarve koostamiseks) palun pöördu meie klienditeeninduse poole (nt kirjuta kodulehel olevasse vestlusaknasse, et soovid digiboksi eest koondarvet). Kui oled koondarve tasunud, siis lubab süsteem seadme ka sinu TV-teenuse küljest lahti siduda.Digiboksi lahti sidumine TV teenuse küljestVali "Teenused ja seadmed"
Vali TV pakett, millega on digiboks seotud ning leia vastav digiboks. Vajuta nuppu „Eemalda seade“.
LISAINFO: Kui oled TV-teenuse sulgenud või sul puudub TV-teenus ning digiboks on isiklik või välja ostetud, ei vaja see enam iseteeninduses lahti sidumist – saad selle lihtsalt edasi müüa. Kui sul puudub võimalus iseteenindusse sisse logida, palun helista meie infoliinile 6 600 600, et meie klienditeenindaja saaks sind aidata digiboksi lahti sidumisega. NB! Telefoniteel tuvastamiseks on nõutav sinu telefoniteeninduse salasõna!Lisaks pead tegema digiboksile seadete lähtestamise, et digiboksi ei jääks sinu e-maili kontot. Pärast lähtestamist kustuvad digiboksist sinu kontod ja andmed. Selleks lülita digiboks sisse ning tee järgnevalt: Digiboksi seaded > Seadme eelistused > Teave > Lähtestamine Esmalt tee kindlasti seadmele lähtestamine, et eemaldada sellest kõik eelmise kasutaja andmed ja kontod. Pärast lähtestamist kustuvad digiboksist kõik kontod ja andmed. Selleks lülita digiboks sisse ning tee järgnevalt: Digiboksi seaded > Seadme eelistused > Teave > LähtestamineKui digiboksi käivitades avaneb Elisa Elamuse keskkonna vaade, kus ülemisel real näed valikuid Kodu, Kava, Huub jne, siis on digiboks seotud eelmise omaniku TV-teenusega. Sellisel juhul pöördu kindlasti meie klienditeeninduse poole meie vestlusaknas või helistades 6 600 600.Järelturult ostetud digiboks ei anna sulle automaatselt TV-teenusele ligipääsu. Kui sul TV-teenus puudub, pead esmalt tegema liitumise. Pakettidega saad tutvuda siin.Kui liitumine on tehtud ja teenus aktiivne, saab lisada järelturult ostetud digiboksi isikliku seadmena. Samuti on võimalik seda lisada juhul, kui teenus on juba olemas. Selleks on vaja logida sisse Elisa iseteenindusse ning teha järgmist: Vali „Teenused ja seadmed“:
Vali TV pakett, millega soovid digiboksi siduda ning seejärel vajuta nuppu „Lisa digiboks“
Vali „Lisa isiklik digiboks“:
Seejärel sisesta digiboksi seerianumber, mis asub digiboksi taga TCH/SN märgistuse all:Kui seerianumber on sisestatud, vajuta „Kontrolli“ ning seejärel „Seo teenusega“:Nüüd saad hakata oma digiboksi kasutama!
KontaktidEsindusedElisa FIXSeadmete juhendidErakliendi abikeskusÄrikliendi abikeskusElisastTule tööleTeenuste tingimused ja hinnakirjadJätkusuutlikkusTehisintellekt ElisasKoostöö startupidegaEhitajale, arendajaleFor carriersPressiinfoAndmekaitseKüpsiste sättedLigipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2024
Elisa Eesti AS