Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa
Elisa
Otsing

Breadcrumb

Arveldus ja lepingud
Eraklient
Soovin muuta arve kättesaamise viisi. Mida pean tegema? Põhisisu algus
Arve kättesaamise viisi saad muuta Elisa iseteenindusest Logi sisse Elisa iseteenindusse Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, siis vali kliendinumber, mille arve kättesaamise viisi soovid muuta Vali peamenüüst „Kasutajad ja õigused“, seejärel „Arveldus- ja teavituskanalid“ Vali avaneval lehel Sulle sobiv arve kättesaamise viis Liitumised enne 10.08.2021 Logi sisse Elisa iseteenindusse Vali peamenüüst "Minu andmed" Arve kättetoimetamine" all on võimalik tellida arveid e-postile, postiaadressile ja e-arvena panka. NB! Palun määra arvelduskanali seadistustes alati ka arve tasumise meeldetuletuse kontaktnumber! Juhul kui Sa ei soovi arve tasumise kontaktnumbrit määrata, edastab Elisa meeldetuletuse kõigile Sinu mobiiltelefoni numbritele juhul, kui arve on jäänud tasumata.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?
Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
Vanemad TV-teenused
Liitumised enne 10.08.2021
Mine vaatama
Vanemat TV-teenust saab veebis vaadata kuni 31.05.2024. Kui soovid ka edaspidi TV-d veebis vaadata, liitu Elisa Elamusega!
Kontaktid Esindused Elisa FIX Seadmete juhendid Erakliendi abikeskus Ärikliendi abikeskus Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Jätkusuutlikkus Tehisintellekt Elisas Koostöö startupidega Ehitajale, arendajale For carriers Pressiinfo Kõik õigused kaitstud 2024 Elisa Eesti AS Andmekaitse Küpsiste sätted Ligipääsetavus