Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa
Elisa
Otsing
Arveldus ja lepingud
Eraklient
Arve saatmine Põhisisu algus
Arved on alati olemas Elisa iseteeninduses ja jõuavad sinna hiljemalt 8-ndaks kuupäevaks. Logi sisse Elisa iseteenindusse Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri arveid soovid näha Avaneval Iseteeninduse esilehel (maksmisele kuuluva summa all) näed viimase arve perioodi ja saad arve avada PDF-kujul. Kui arve ei ole Sinuni jõudnud, siis: Vaata, kas arve saatmise viis on õige ja seal olevad andmed on korrektsed. Saate ise valida, kuhu teenustega seotud teated saadetakse – kas e-postile või postiaadressile. Järgmiseks tuleb seadistada, kuhu Elisa arved saadetakse. Võite märkida ka mitu valikut. E-postile (soovi korral saate sisestada mitu e-posti aadressi) Postiaadressile E-arvena (jõuab otse arvekeskus.ee keskkonda) Panka Kanalis, kuhu arve saadetakse, esineb tõrkeid. Kui arvelduskanali seadistustes on õiged andmed ja kasutate e-posti, siis Veenduge, et sisestatud e-posti aadress on korrektne. Kontrollige üle kõik oma e-posti kaustad (sh rämpspost). Meenutage, ega Teie postkasti maht kuu alguses täis olnud – sel juhul arve sinna ei jõudnud. tavaposti, siis küsige puuduva arve kohta lähimast postkontorist. panka, siis võtke ühendust oma pangaga ja küsige puuduva arve kohta.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?
Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
Vanemad TV-teenused
Liitumised enne 10.08.2021
Mine vaatama
Vanemat TV-teenust saab veebis vaadata kuni 31.05.2024. Kui soovid ka edaspidi TV-d veebis vaadata, liitu Elisa Elamusega!
Kontaktid Esindused Elisa FIX Seadmete juhendid Erakliendi abikeskus Ärikliendi abikeskus Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Jätkusuutlikkus Tehisintellekt Elisas Koostöö startupidega Ehitajale, arendajale For carriers Pressiinfo Kõik õigused kaitstud 2024 Elisa Eesti AS Andmekaitse Küpsiste sätted Ligipääsetavus