Telefon
Eraklient
Maksin arve ära, miks minu teenused on endiselt piiratud? Põhisisu algus
  1. Tee kõigepealt seadmele taaskäivitus
  2. Kui teenus siiski ei tööta, ei ole laekumine veel Elisa kontole jõudnud.
  3. Üldjuhul laekuvad maksed 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uuri oma pangast, kui kaua rahaülekanne aega võtab
  4. Avame teenused pärast makse laekumist automaatselt

Vahel võib juhtuda, et tegid ülekande valede andmetega. Seetõttu kontrolli üle:

  • maksid õige summa
  • kas kanne on arvelt maha läinud
  • kas viitenumber oli õige
  • kas kontonumber, kuhu raha üle kandsid, oli õige

Vaata lisainfot: „Kust ma näen kõiki oma Elisa arveid ja kuhu saan maksta?“

Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?