Püsiinterneti Teenusetase (ingl Service Level Agreement, SLA) on teenus, mis sobib ettevõttele, kellel on internetiühenduse töökindlusele väga kõrged nõudmised. SLA kasutajana saate tõrgete korral olla alati kindel, et ühendus taastatakse kiiresti.
Küsi pakkumist
SLA on Elisa antud garantii meie pakutavale püsiinterneti teenuseleSLA-ga anname täpse lubaduse selle kohta, kui kiiresti taastame rikke korral internetiühenduse.Teenus on mõeldud ettevõtetele, kes ei saa tegutseda ilma internetita, sellised on näiteks:
kaardimakseterminalidega kaubandusasutused
finantsasutused
kõnekeskused
IT-ettevõtted, kes pakuvad partneritele monitooringuteenust
Paketid ja hinnad
Rikkest teatamisel on Elisal võimalik näha eemalt teie ettevõtte internetiühenduse staatust. Tänu sellele saame ühenduse tõrke korral tuvastada probleemi kolde ja reageerida sellest lähtuvalt. Saate valida paketi, mille sisu ja kuutasu vastab kõige paremini teie ettevõtte soovidele.
Tööpäeviti kell 8:00-18:00
Järjestikune seisakuaeg kuni 4 tundi, kokku kuus kuni 8 tundi31 € kuusJärjestikune seisakuaeg kuni 6 tundi, kokku kuus kuni 12 tundi25 € kuus
Tööpäeviti ja laupäeviti kell 8:00-20:00
Järjestikune seisakuaeg kuni 4 tundi, kokku kuus kuni 8 tundi63 € kuusJärjestikune seisakuaeg kuni 6 tundi, kokku kuus kuni 12 tundi47 € kuus
Iga päev kell 7:00-23:00
Järjestikune seisakuaeg kuni 4 tundi, kokku kuus kuni 8 tundi95 € kuusJärjestikune seisakuaeg kuni 6 tundi, kokku kuus kuni 12 tundi79 € kuus
Hindadele lisandub käibemaks.Loe detailseid teenuspakettide tingimusi Võimalikult kiire ühenduse taastamine
Me töötame selle nimel, et meie kliendid saaksid alati parima püsiinterneti teenuse. SLA teenuse lõime aga selleks, et ka rikke korral saaks püsiinternet võimalikult kiiresti taastatud.
Näide: Elisa pakub teie ettevõttele püsiinterneti teenust. Kui ühendus katkeb, asume esmajärjekorras tegelema teie kui SLA-kliendi probleemiga. Lepingut sõlmides oled ise valinud, millist liiki teenust soovid. Nii saad ette kindel olla, et internetiühendus taastub lubatud aja jooksul. Liitumiseks on mitu võimalustTäida ankeet ja jäta meile oma kontaktandmed.
Võta ühendust oma kliendihalduriga või helista Elisa äriklienditeeninduse telefonil 6 600 620.
KontaktidEsindusedElisa FIXSeadmete juhendidErakliendi abikeskusÄrikliendi abikeskusElisastTule tööleTeenuste tingimused ja hinnakirjadJätkusuutlikkusTehisintellekt ElisasKoostöö startupidegaEhitajale, arendajaleFor carriersPressiinfoAndmekaitseKüpsiste sättedLigipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2024
Elisa Eesti AS