Põhisisu algus
Püsiinterneti Teenusetase (ingl Service Level Agreement, SLA) on teenus, mis sobib ettevõttele, kellel on internetiühenduse töökindlusele väga kõrged nõudmised. SLA kasutajana saate tõrgete korral olla alati kindel, et ühendus taastatakse kiiresti.
Küsi pakkumist
SLA on Elisa antud garantii meie pakutavale püsiinterneti teenusele SLA-ga anname täpse lubaduse selle kohta, kui kiiresti taastame rikke korral internetiühenduse. Teenus on mõeldud ettevõtetele, kes ei saa tegutseda ilma internetita, sellised on näiteks: kaardimakseterminalidega kaubandusasutused finantsasutused kõnekeskused IT-ettevõtted, kes pakuvad partneritele monitooringuteenust Paketid ja hinnad
Rikkest teatamisel on Elisal võimalik näha eemalt teie ettevõtte internetiühenduse staatust. Tänu sellele saame ühenduse tõrke korral tuvastada probleemi kolde ja reageerida sellest lähtuvalt. Saate valida paketi, mille sisu ja kuutasu vastab kõige paremini teie ettevõtte soovidele.
Tööpäeviti kell 8:00-18:00
Järjestikune seisakuaeg kuni 4 tundi, kokku kuus kuni 8 tundi 31 € kuus Järjestikune seisakuaeg kuni 6 tundi, kokku kuus kuni 12 tundi 25 € kuus
Tööpäeviti ja laupäeviti kell 8:00-20:00
Järjestikune seisakuaeg kuni 4 tundi, kokku kuus kuni 8 tundi 63 € kuus Järjestikune seisakuaeg kuni 6 tundi, kokku kuus kuni 12 tundi 47 € kuus
Iga päev kell 7:00-23:00
Järjestikune seisakuaeg kuni 4 tundi, kokku kuus kuni 8 tundi 95 € kuus Järjestikune seisakuaeg kuni 6 tundi, kokku kuus kuni 12 tundi 79 € kuus
Hindadele lisandub käibemaks. Loe detailseid teenuspakettide tingimusi
Võimalikult kiire ühenduse taastamine Me töötame selle nimel, et meie kliendid saaksid alati parima püsiinterneti teenuse. SLA teenuse lõime aga selleks, et ka rikke korral saaks püsiinternet võimalikult kiiresti taastatud. Näide: Elisa pakub teie ettevõttele püsiinterneti teenust. Kui ühendus katkeb, asume esmajärjekorras tegelema teie kui SLA-kliendi probleemiga. Lepingut sõlmides oled ise valinud, millist liiki teenust soovid. Nii saad ette kindel olla, et internetiühendus taastub lubatud aja jooksul. Liitumiseks on mitu võimalust Täida ankeet ja jäta meile oma kontaktandmed. Võta ühendust oma kliendihalduriga või helista Elisa äriklienditeeninduse telefonil 6 600 620.
Palun sisesta oma kontaktandmed ja teeme sulle pakkumise, mis lähtub sinu ettevõtte vajadustest.
Tärniga (*) tähistatud väljad on kohustuslikud.
Tutvu Elisa isikuandmete töötlemise põhimõtetega
Katkesta