Muudatus ärikliendi lepingutingimustes alates 01.06.2018
Möödunud aasta panused võrkudesse, teeninduse edasiarendusse ja seoses sellega kasvanud kulud toovad kaasa muudatused äriklientide paketitingimustes alates 1. juunist 2018. aastal.
Tänu eelmise aasta investeeringutele täienes Elisa mobiilside võrk 2017. aastal enam kui pooletuhande uue ja moderniseeritud tugijaama võrra. Arendustööde tulemusel muutus Elisa internetivõrk kuni kolm korda kiiremaks Tallinnas, Harjumaal ja Raplamaal ning aprillis saime valmis võrgu moderniseerimistöödega Põlvamaal, Valgamaal ja Võrumaal, mille tulemusena tõusis internetikiirus Kagu-Eestis kaks kuni kolm korda.
Äriklientide paremaks teenindamiseks oleme laiendanud ärikliendi kõnekeskust ja oma tehnilise toe meeskonda ning oleme rajanud ärikliendile parema teeninduse pakkumiseks spetsiaalsed teeninduspunktid kokku kaheksas Elisa esinduses üle Eesti.
Suuremad panused võrkude ja teeninduse edasiarendustesse ning üleüldiste kulude kasv toovad kaasa mõningased korrektsioonid pakettide hindades, mis jõustuvad alates 1. juunist 2018. Lähemalt saab tutvuda muudatustega personaalses teavituskirjas või Elisa Ärikliendi Iseteenindusbüroos.
Küsimuste korral palume Teil pöörduda meie poole ärikliendi infotelefonil 6 600 620 (tööpäevadel ajavahemikus 8.30-18.00), e-kirja teel ariklient@elisa.ee või külastada lähimat Elisa ärikliendiesindust.