Põhisisu algus
Seadmete ning tarkvara täishooldusteenus. Igale seadmele eraldi või ühiselt.
Küsi pakkumist
Professionaalne seadmehaldus
Kõigi muudatuste, intsidentide ja probleemide haldus kõigile seadmetele ühest kohast.
Seadmete tugiteenuste haldus
Mugavalt korraldatud hoolduslepingute uuendused, et saaksid paremini tööd ja eelarvet planeerida.
Garantii- ja hooldustingimused
Isiklik lähenemine kogu sinu IT-taristule, sh seadmete garantii- ja hooldustingimustele.
Taristu spetsialistide hoole all Kui sul pole piisava teadmistepagasiga administraatoreid, siis anna oma IT-taristu meie haldusesse. Cisco, Juniperi, F5, CheckPointi, Infinera ja HPE sertifitseeritud hoolduspartnerina sõlmime sinu ettevõttega hoolduslepingu – kas igale seadmele eraldi või ühiselt. Ühtne taristu haldus tähendab, et kõigi küsimuste, probleemide ja muudatuste haldus kõigile sinu seadmetele käib ühest kohast. Erineval ajal ostetud seadmete halduse lihtsustamiseks loome ühtse lepingute uuendamise plaani. Nii toimub kõigi seadmete tootjapoolse toe uuendamine just sulle sobival ajal, võimaldamaks mugavat eelarve planeerimist. Kontrolli, millised on tootjapoolsed garantii- ja hooldustingimused Hinda, kas olemasolevad tingimused on sinu jaoks piisavad Vajadusel küsi isiklikku tugiteenust IT taristu jaoks Soovitame ka
Serverid
Juhtivate ja usaldusväärsete tootjate serverid erinevate rakenduste tarbeks. Vaata lähemalt
Andmemassiivid
Andmemassiivid vastavalt sinu andmete struktuurile ning kasutusvajadusele. Vaata lähemalt
Varundamine
Varunduslahendused andmete kindlaks säilimiseks ning kiireks taasteks. Vaata lähemalt
IT kasutajatugi
Kindla kuumakse eest vastutame töökohtade toimimise eest. Vaata lähemalt
Palun sisesta oma kontaktandmed ja teeme sulle pakkumise, mis lähtub sinu ettevõtte vajadustest.
Tärniga (*) tähistatud väljad on kohustuslikud.
Tutvu Elisa isikuandmete töötlemise põhimõtetega
Katkesta