Arved ja lepingud
Äriklient
Arvet pole tulnud Põhisisu algus
Iseteenindus Teenuse kasutamiseks toimige järgnevalt: Arved on alati leitavad Elisa iseteeninduses ja need jõuavad sinna hiljemalt iga kuu 8. kuupäevaks. Selleks, et vältida võlgnevuse tõttu teenuste piiramist, makske arve Elisa iseteeninduses olevate andmete põhjal, mida saate näha siit, või toimides nii: Logige sisse Elisa iseteenindusse. Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille all olevaid arveid soovite näha. Avaneval iseteeninduse esilehel näete (maksmisele kuuluva summa all) viimase arve perioodi ja saate arve PDFi kujul avada. Võimalikud põhjused, miks arve ei ole veel Teieni jõudnud: Arve saatmise viis või aadress ei ole õige. Vaadake see üle siit või toimige nii: Logige sisse Elisa iseteenindusse. Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille all olevaid arve saatmise kanaleid soovite näha. Valige peamenüüst „Kasutajad ja õigused“ja seejärel „Arveldus- ja teavituskanalid“. Kontrollige, kas arve läheb õigesse kohta ning kas aadress/kontonumber, kuhu arve saadetakse, on õige. Kanalis, kuhu arve saadetakse, esineb tõrkeid. Kui arvelduskanali seadistustes on õiged andmed ja kasutate e-posti, siis Veenduge, et sisestatud e-posti aadress on korrektne. Kontrollige üle kõik oma e-posti kaustad (sh rämpspost). Meenutage, ega Teie postkasti maht kuu alguses täis olnud – sel juhul arve sinna ei jõudnud. tavaposti, siis küsige puuduva arve kohta lähimast postkontorist. panka, siis võtke ühendust oma pangaga ja küsige puuduva arve kohta.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?