Arved ja lepingud
Äriklient
Lepingu peatamine/peatamisest avamine Põhisisu algus
Kui Te ajutiselt oma mobiilinumbrit ei vaja, kuid soovite numbri siiski säilitada, on kõige mõistlikum leping peatada. Lepingut on võimalik peatada maksimaalselt 12 kuuks. Selle perioodi vältel ei pea Te teenuse kuutasu tasuma. Kui Te enne peatamise perioodi lõppu numbrit ei ava, lõpetatakse selle numbriga seotud leping automaatselt. Lepingu peatamise eest tuleb maksta ühekordne tasu 3 eurot 56 senti, mis lisatakse Teie järgmisele arvele. Kuidas lepingut peatada? Logige sisse Elisa iseteenindusse. Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille all oleva mobiilinumbri soovite peatada. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“. Valige õige mobiilinumber Valige „Lepingu ajutine peatamine“. Valige “Peatamise alguskuupäev”(lepingut saab peatada alates homsest kuupäevast ja lepingu peatamine hakkab kehtima valitud kuupäeval kell 00:00) ja lahtrisse “Peatamise lõppkuupäev” peatamise lõpp (Kui enne peatamise lõppkuupäeva lepingut ei ava, siis leping lõppeb valitud kuupäeva lõpus kell 23:59). E-posti aadressi lahtrisse märgi kasutaja aadress, kuhu saada antud peatamisega seotud teavitused. Kinnitamiseks vajuta „Peata leping“. Logige sisse Elisa iseteenundusse. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.. Valige number, mida soovite avada Numbri detailvaates on näha info peatamise kohta. Avamiseks vajutage nupule „Ava leping“. Lepingu avamisel pakutakse aktiveerimist varasema paketiga (kui see on veel müüdav teenus) või saate teenuse avada uue paketiga. Avamiseks valige „Teenuste aktiveerima“ või „Uut teenuste valima“. NB! Leping aktiveerub koheselt mõne minuti jooksul.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?