Sissetulevate kõnede suunamise teenus on tasuta, kuid suunatud kõneminut on tasuline. Täpselt nii nagu siis, kui helistaks oma lauatelefonilt suunatavale numbrile.
Suunamine:
Kõnede suunamiseks tuleb valida lauatelefonil järgnevad koodid:
*21*xxxxxxx suunab enne helisemist kõik kõned määratud numbrile;
*61*xxxxxxx suunab kõne määratud numbrile juhul, kui kõnele 15 sekundi jooksul ei vastata või kui number on kinni.
- xxxxxxx tähistab telefoninumbrit, millele kõned edasi suunatakse.
Suunamise lõpetamine:
#21# tühistab: kõnede enne helisemist suunamise;
#61# tühistab: suunamised, mil kõnele 15 sekundi jooksul ei vastata või kui telefon on kinni.
Suunamine lõpeb automaatselt:
Telefoniteenuse paketivahetusega
Telefoniteenuse lõpetamisega.
Teenuse peatamisel, sh ka võla tõttu. Näide: Kui teenus on võlgnevuse tõttu piiratud, tuleb pärast teenuse taastumist uuesti aktiveerida ka suunamine.
kontrollige, kas telefonil on toon olemas. Kui tooni ei ole, toimige vastavalt juhendile "Telefon on tumm".
kontrollige, ega telefoni heli ei ole välja lülitatud.
kontrollige, ega number ei ole ümbersuunatud. Kui on, siis valige suunamise tühistamiseks #21#.
kui kõik eelnev ei aidanud, testige teenuse toimimist võimaluse korral teise telefoniaparaadiga.
Kui välja helistades teatab telefon "Sellelt telefonilt ei saa valitud numbrile helistada", on ilmselt sellele numbrile peale pandud kõne piirang. Kõnede piiramise kohta saate täpsemalt lugeda artikklist "Lisainfo".
Kui kasutate raadiotelefoni, soovitame tõsta telefonialus modemist eemale – vähemalt 1,5 meetri kaugusele.
Võimalusel proovige teenuse toimimist teise telefoniaparaadiga.
Kui telefon ei tööta, tuleks kontrollida, kas modem on töökorras.
Esmalt kontrollige, kas modem on vooluvõrku ühendatud.
Töötaval modemil peab põlema CABLE/ONLINE märgutuli (tavaliselt neljas).
Selleks, et telefoniteenus töötaks, peaks põlema ka LINE1 või TEL1 tuluke.
Kui LINE1 või TEL1 ei põle, kontrollige antenni/koaksiaal-kaabeldust.
Seejärel veenduge, et telefoni kaabel on korralikult ühendatud.
NB! Kui on tellitud vaid üks telefoninumber, peab telefoni kaabel olema ühendatud LINE1 või TEL1 pessa.
Kui kaabeldus on üle kontrollitud, tehke voolurestart ja oodake 10 minutit.
Kõnede eristus
Kui soovite tutvuda oma kõnede väljavõttega, on seda mugavaim teha iseteeninduses Iseteeninduses on kõnede eristusega tutvumine tasuta!
Kõnede suunamine
Kui soovite olla kättesaadav ka kontorist eemal viibides või ka näiteks internetiühenduse rikke korral, saate kontoritelefoni teisele telefoninumbrile ümber suunata. Kontoritelefoninumbri vahetuks suunamiseks valige telefoniaparaadil:
**21*number, millele suunata# (# sümbol on vajalik suunamise aktiveerimiseks)
Suunamise deaktiveerimiseks valige telefoniaparaadil:
##21#
Suunamise eesmärk on parandada Teie ettevõtte telefonide kättesaadavust vastavalt vajadusele. Ärge unustage suunamist hiljem maha võtta!
Mida on vaja kontoritelefoni teenuse kasutamiseks?
Elisa kontoritelefoni teenusega liitumise eeldus on, et Teie ettevõttes on olemas telefoniliin ja Elisa püsiühenduse võimalus. Kui Te ei ole veel aktiivne Elisa püsiühenduse kasutaja, tuleb Teil kontoritelefoni teenuse kasutamiseks liituda paketiga Ärikliendi püsiinternet.
Teenuse kasutamiseks vajate toonvalimisega telefoniaparaati, mis peaks ettevõttel endal olemas olema. Tehnilisi eriteadmisi Teil vaja ei lähe, sobiva paketi valimisel on Teile hea nõuga abiks meie ärikliendihaldurid. Ka teenuse kasutamiseks vajalikud eelhäälestused teevad Elisa eksperdid Teie eest ära.