Arved ja lepingud
Äriklient
Arvete maksmine Põhisisu algus
Arveid saab maksta Elisa iseteeninduses, panga kaudu, Elisa esinduses ja postkontoris. Elisa iseteeninduses Logige sisse Elisa iseteenindusse Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille all olevat arvet soovite maksta. Avanenud lehel klikkige nupule „Maksma". Nupu „Maksma“ kohal näete ka maksmisele kuuluvat summat ja perioodi, mille eest tasute. Maksed panga kaudu Makse tegemiseks on Teil vaja viitenumbrit ja Elisa kontonumbrit. Mõlemad leiate oma viimaselt arvelt (kõik arved on leitavad iseteeninduses). Viitenumbri leiate arve esilehelt. Elisa arvelduskonto numbrid leiate arve esilehe allosast. Panga kaudu maksmiseks on Teil järgmised võimalused: internetipangas; pangakontoris; läbi telefonipanga; sularaha- ja makseautomaadis. Elisa esindustes Vaadake siit millises esinduses saab arveid tasuda. Postkontoris Elisa arveid saab tasuda kõigis Eesti Posti postkontorites üle Eesti. Ülekande teenustasu arvestatakse vastavalt Eesti Posti hinnakirjale. Maksta saab ka sularahas. NB! Ülekanne võib võtta kuni 10 päeva. Elisa arvelduskontode andmed Elisa mobiilsete teenuste arvelduskontod on: Swedbank EE082200221001181561 SWIFT: HABAEE2X SEB Pank EE421010220003768012 SWIFT: EEUHEE2X Luminor Bank EE691700017000236579 SWIFT: RIKOEE22 LHV Pank EE307700771001076906 SWIFT: LHVBEE22 Coop Pank EE974204278609840703 SWIFT: EKRDEE22 Arvet makstes märkige saajaks "Elisa Eesti AS". Kindlasti lisage ka viitenumber, mille leiate oma viimaselt arvelt (kõik arved on leitavad iseteenindusest).
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?