Kuidas Elisaga liituda?
Liituda saate Elisa kodulehel, esindustes või kodulehel asuva vestlusakna kaudu.
Numbri liikuvus
Juhul, kui soovite tuua oma mobiilinumbri teise operaatori võrgust Elisa võrku, siis saate seda teha Elisa müügiesinduses, helistades Elisa klienditeeninduse numbrile 6 600 620 (E-R 08:30-17:00) või pöördudes vestlusrobot Annika poole.
Mobiilinumbri ületoomine teise operaatori võrgust võtab aega 5 tööpäeva!
Teie mobiilinumbri ületoomine toimub järgnevalt:
Müügikonsultant vormistab liitumislepingu ja volituse mobiilinumbri üle toomiseks teise operaatori võrgust.
Elisa annab Teile uue Elisa SIM-kaardi.
Oodake, kuni Elisa saadab Teile SMS-i teisaldamise kuupäevaga. Info saabub Teile hiljemalt 3. tööpäeval pärast liitumislepingu allkirjastamist.
Teisaldamiskuupäeva hommikul vahetage vana SIM-kaart uue SIM-kaardi vastu.
Valmis!
Kasulik teada:
Mobiilinumbri teisaldus ühe operaatori võrgust teise toimub öösel kell 03:00.
Teisaldamise ajal võib sidekatkestus kesta maksimaalselt 15 minutit.
Kui teisaldamise päeva hommikul uus SIM-kaart ei tööta, tehke seadmele restart (lülitage seade välja ja uuesti sisse).
Kui mobiilinumber on teise isiku nimel:
Kui soovite Elisasse üle tuua mobiilinumbrit, mis kuulub teisele isikule, siis tehke enne olemasoleva operaatori juures mobiilinumbri omanikuvahetus või võtke Elisa müügiesindusse kaasa ka mobiilinumbri omanik, kes peab andma nõusoleku mobiilinumbri ületoomiseks.
Kui numbriliikuvus on katkenud
Võib juhtuda, et allkirjastasite küll liitumislepingu mobiilinumbri ületoomiseks, kuid Teile ei ole tulnud SMS-i infoga ümberlülitamise kuupäeva kohta. Sel juhul on numbriliikuvus katkenud.
Numbriliikuvuse katkemise põhjused:
Mobiilinumber on teise inimese nimel
Lepingule sai ekslikult kirja vale number
Lepingul on vale isikukood, nimi või praegune operaator
Lepingul on kõnekaardi number
Kui toimub numbriliikuvus mõne teise operaatori võrku