Selleks, et vormistada leping teisele isikule on vaja nii praeguse, kui ka uue omaniku nõusolekut.
Logige sisse Elisa iseteenindusse.
Kui sul on ligipääs mitmele kliendinumbrile, vali kliendinumber, mille all soovid omanikuvahetust teha.
Vali peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
Vali õige mobiilinumber ja klikake sellele (numbrile, mitte kastile numbri ees).
Vali "Omanikuvahetus".
Linnuta teenus(ed), mida soovid omanikuvahetusega teisele omanikule üle anda. Valida ei saa teenuseid, mis on seotud poolelioleva omanikuvahetuse tellimusega ja teenused, mis on avamisel või tulevikku
ajatatud lõpetamisega. Seejärel vajuta nuppu “Edasi”.
Vali klient, kellele soovid teenuse(d) üle anda. Selleks määra klienditüüp ning sisesta vastavalt valitud klienditüübile, kas isikukood või registrikood. NB! Teenust/teenuseid saab üle võtta
kõikide kliendinumbrite alt, mis on antud isikukoodi või registrikoodiga seotud. Sisesta ülevõtva kliendi kontaktid: e-posti aadress ja telefoninumber. Seejärel vajuta nuppu “Edasi”.
Kasutajad, seadmelepingud ja lisateenused all on võimalik valida, millised lisateenused, seadmelepingud ja kasutaja andmed omanikuvahetusega kaasa antakse. Andmete muutmiseks
vajuta nuppu "Muuda".
NB! Kui numbri kasutaja muutub, st kasutajaks on edaspidi keegi teine, kes pole põhinumbrit varasemalt kasutanud, eemalda linnuke lahtrist „Kasutaja“.
Muudatuste salvestamiseks kliki nupul
“Salvesta”.
Avaneb vaade „Kokkuvõte“, milles on näha põhiteenused, seadmed ja lisateenused, mis antakse üle uuele omanikule.
Vajuta nuppu „Kinnita“. Vajutades „Tühista tellimus“, saate omanikuvahetuse algatamise katkestada ning alustada uuesti.
Omanikuvahetuse tellimus on jõus kuni 30 päeva. Peale omanikuvahetuse algatamist saadetakse uuele omanikule teavitus e-kirja ja SMS teel.
Kui vastuvõtja keeldub talle pakutavast omandisuhtest, jääb teenus(ed) endisele omanikule, kes vastutab täielikult arvete maksmise eest. Omanikuvahetuse seisu saad jälgida iseteenindusest.
Hinnakiri
Teenuslepingu omaniku vahetamine iseteeninduses (alates 5.09.2024) 4,16€*
Teenuslepingu omaniku vahetamine teenindaja abil (alates 5.09.2024) 8,34€*
*Hinnale lisandub käibemaks
Logige sisse Elisa iseteenindusse Mobiil-ID, ID-kaardi, pangalingi või Smart-ID abil.
Jälgi hoolega, et logid sisse õige kliendinumbri alla, millele soovid omanikuvahetusega seotud teenus(ed) üle võtta.
Vajuta avalehel olevale nupule „Lepingut allkirjastama“. Selles vaates on kuvatud kõik teenused, seadmelepingud ja lisateenused, mida saad oma kliendinumbrile vastu võtta. Lisaks on kuvatud ka kuutasu(d) ja ühekordse tasuna omanikuvahetuse tasu.
Vali „Kinnitan, et annan Elisale loa isikuandmete töötlemiseks“. “ Seejärel teostatakse süsteemi poolt automaatselt krediidikontroll, et saaksime kontrollida, kas saad teenus(ed) üle võtta.
Kui krediidikontroll oli edukas, vali „Kinnita“.
Seejärel avaneb dokument „Omanikuvahetuse kokkuleppe“ vaates „Täname Tellimast“. Omanikuvahetuse kokkulepe on dokument, mis tõestab, millised teenused jms kohustused üle anti ja millal. Kui oled dokumendil märgitud sisuga nõus, allkirjasta dokument digitaalselt .
Peale dokumendi allkirjastamist viiakse teenus(ed) automaatselt sinu kliendinumbrile.
Omanikuvahetuse kinnitamisel saadetakse teavitused eelmisele omanikule ja uuele omanikule, milles kinnitatakse, et omanikuvahetus on lõpuni vormistatud.
Teenus(t)e ja seadme(te) kuutasud esitatakse proportsionaalselt vastavalt päevade arvule, st et:
Eelmine omanik tasub teenuste jms eest kuni omanikuvahetuse kinnitamiseni.
Uus omanik tasub teenuste jms eest alates hetkest, mil teenuse(d) jms üle võttis.