Selleks, et Teie ettevõtte numbrikasutajad saaks tellimusi algatada, palun määrake täisvolitusega kasutajate seast isik/isikud, kes saavad tellimusi kinnitada/tagasi lükata.
Valitud isikule volituse andmine toimub järgnevalt:
Logige sisse Elisa iseteenindusse.
Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige vastav kliendinumber.
Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
Lehe ülaservast valige "Numbrikasutajate tellimused".
Liikuge edasi “Arveldus- ja teavituskanalid” lehele ning kerige lehte allapoole, kuni leiate Numbrikasutajate tellimused. Lisage oma ettevõttele isik/isikud, kellele annate õiguse numbrikasutajate tellimusi kinnitada. Selleks saavad olla ainult isikud, kellel on antud täisvolitus. Info ja juhend täisvolituse kohta.
Volitatud isik saab teavitusi omale sobivas kanalis e-mail või SMS, et saada teada, kas mõni numbrikasutaja on tellimuse algatanud. Palun sisestage vähemalt üks teavituskanal!
Kõik numbrikasutajate tellimused on aktiivsed 7 päeva. Kui volitatud isik neid 7 päeva jooksul ei kinnita siis need lükatakse automaatselt tagasi ning numbrikasutaja saab ka sellekohase teavituse.
Selleks logige sisse Elisa iseteenindusse.
Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige vastav kliendinumber.
Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
Lehe ülaservast valige „Numbrikasutajate tellimused“.
Antud lehel on nähtavad kõik numbrikasutajate poolt esitatud tellimused. Saate need, kas kinnitada või tagasi lükata. SIM-kaartide tellimise kinnitamine toimub ostukorvi kaudu, kus on võimalik SIM-kaardi tarne eest tasuda.
Pidage meeles, et kõik tellimused on aktiivsed 7 päeva!
Kui teil töötajana on vaja vahetada paketti, tellida uut SIM-kaarti või lisateenus(eid), siis .
Selleks logige sisse Elisa iseteenindusse.
Valige vastav kliendinumber.
Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
Valige enda mobiilinumber
Avaneb numbri detailvaade ning antud lehel on kõik tellitavad teenused klikitavad.
Kui oled tellimuse algatanud, siis pead jääma ootama volitatud isiku kinnitust.