Iseteenindus
Äriklient
Teavituskanalid Põhisisu algus
Arveldus- ja teavituskanalite õige seadistuse korral edastab süsteem vajaliku info alati õigele kontaktisikule. See tähendab, et olete olulistest sündmustest (nt arve väljastamine, võlgnevuse tekkimine jne) õigel ajal informeeritud. Saate ise valida, kuhu Elisa teenustega seotud teated saadab – kas e-postile või postiaadressile. Järgmiseks tuleb seadistada, kuhu Elisa arved saadab. Võite märkida ka mitu valikut: E-postile (soovi korral saate sisestada ka mitu e-posti aadressi) Postiaadressile E-arvena (jõuab otse arvekeskus.ee keskkonda) Panka Saate määrata ka mobiilinumbri, kuhu saadetakse võlgnevuse teavitused. SMSi saajaid võib olla mitu. Teavituste- ja arvelduskanalite lehel on võimalik seadistada Elisa parimate pakkumiste saajate kontaktid.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?