Mobiil-ID-ga saate liituda Elisa iseteeninduses või lähimas Elisa esinduses. MobiilID teenusega saab kehtiva ID-kaardi alusel Elisa esinduses liituda üksnes juhatuse liige, täisvolitusega isik, teenuste haldamise õigusega isik või juhatuse liikme poolt vormistatud volitusega isik.
Lepingut saate vormistada üksnes enda nimele. Lepingut ei saa vormistada teise isiku – oma töötaja, abikaasa vm numbrikasutaja nimel, v.a. kui olete selle isiku ametlik eestkostja - lapsele vanuses 7-17 eluaastat või teovõimetule täiskasvanule.
Esinduses lepingu sõlmimiseks tuleks eelnevalt edastada kirjalik, digiallkirjastatud volitus äriklienditeeninduse aadressil ariklient@elisa.ee, vähemalt 1 tööpäev ette.
Iseteeninduses liitumiseks tuleks määrata kasutajale kas täisvolitus või teenuste haldamise õigused:
Logige sisse Elisa iseteenindusse
Valige peamenüüst „Kasutajad ja õigused“.
Valige sobiv kasutaja või lisage uus.
Valige "Määra valitud isikule lisaõigused". Lisaõigused võite anda ka tähtajalisena.
Kui soovite, et kõik ettevõtte numbrikasutajad saaksid Mobiil-ID lepingu iseseisvalt Elisa iseteeninduses sõlmida ja seda ka tulevikus, siis palun saatke sellekohane palve Elisa Äriklienditeeninduse aadressil ariklient@elisa.ee
NB! Iseteenindusse ligipääsuks on oluline, et numbritele on kasutajaandmed lisatud – nimi, isikukood.
Mobiil-ID teenust toetavad kõik seadmed välja arvatud järgmised mudelid:
Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 6110, Nokia 6150, Nokia N900;
Motorola F3,
LG Nexus 4,
Samsung Galaxy Tab 10.1
Asus Eee Pad Transformer.
Erisused teatud mudelitega:
Sony Ericsson P900 - pärast iga välja- ja sisselülitamist tuleb korraks avada Mobiil-ID menüü.
Sony Ericsson K800i - enne teenuse kasutamist on vaja teha telefoni tarkvara uuendus.
Apple iPad ja iPad 2 tahvelarvutid – teenust saab kasutada, kuid ei saa vahetada PIN-koode.
Qtek, HTC ja mõnede teiste Android operatsioonisüsteemiga seadmete puhul tuleb enne iga Mobiil-ID toimingut avada Mobiil-ID menüü ning jätta see ekraanile avatuks.
NB! Elisa ei garanteeri Mobiil-ID toimimist seadmetes, mis ei ole ostetud Elisast (nt Hiinast tellitud seadmed jm).
Selle kohta leiad juhendi ID kodulehelt.
Mobiil-ID PIN ja PUK-koodide muutmise kohta leiate infot ID kodulehelt.
Kui olete Dual-SIMiseadme kasutaja (kahe SIM-kaardi pesaga), siis veenduge, et parasjagu poleks aktiivne teine SIM-kaart. Mobiil-IDga seotud Elisa SIM-kaarti tuleks alati hoida pesas number 1 või veenduda, et SMSid liiguksid vaikimisi Mobiil-IDga seotud kaardi kaudu.
Kui viibite välismaal, siis võivad sõnumid liikuda pisut aeglasemalt. Kui olete liikunud ühest riigist teise ning ei saa korralikku võrguühendust, tehke seadmele restart ehk taaskäivitus.
Proovige seadet taaskäivitada.
Proovige oma SIM-kaarti teises seadmes. Sel viisil on võimalik välistada, et mure pole seotud konkreetse seadmega.
Väljastatud Mobiil-ID sertifikaatide kehtivusaeg on 5 aastat.
Sertifikaate ei ole võimalik pikendada. Teenuse kasutamise jätkamiseks tuleb pöörduda lähimasse Elisa esindusse ning leping uuesti sõlmida. Esinduses väljastatakse Teile uus SIM-kaart (hind 10 eurot), kaasa tuleb võtta kehtiv ID-kaart.
Numbri kasutaja saab oma Mobiil-ID teenuse lõpetada iseteeninduses vaates „Teenused ja Seadmed“. Vali mobiilinumber, millele on Mobiil-ID leping sõlmitud, liigu lõiku „Lisateenused“ ja vajuta nupule „Lõpeta teenus“.
Lepingute omanik või täisvolitatud isik saab numbri kasutaja Mobiil-ID teenuse lõpetada digitaalselt allkirjastatud avalduse alusel, edastades avalduse e-postile ariklient@elisa.ee. Avaldusse märkida, milliselt mobiilinumbrilt tuleb Mobiil-ID teenus lõpetada. Allkirjastamiseks sobib ID-kaart, Mobiil-ID või Smart-ID.