Sõltub sellest, milleks internetti kasutad, nt:
3 GB: 1 h seriaali vaatamist (Full HD kvaliteediga)
1,7 GB: 1 h video vaatamist Youtube’is (Full HD 1080 p kvaliteediga)
1,2 GB: 1 h videokõne pidamist Skype’is (Full HD kvaliteediga)
0,15 GB: 1 h muusika kuulamist Spotifys
0,003 GB / 3 MB: veebilehe Swedbank.ee/Delfi.ee avamine
0,00002 GB / 0,02 MB: manuseta e-kirja saatmine
Internetipiletit ei saa ette tellida, st pilet aktiveerub kohe pärast tellimist!
Kui soovid tellida pileti otse seadmest, veendu välisvõrku sisenedes, et sinu nutiseadmes on internet (roaming-andmeside) sisse lülitatud.
Välisvõrku sisenedes saadame sulle SMSi interneti aktiveerimise lingiga:
https://www.elisa.ee/internet-valismaal (link töötab vaid välisvõrgus!)
Olulised nüansid
Lülita Wi-Fi välja – muidu link ei avane korrektselt.
Lingil klõpsamine on ohutu – veebilehe avamine on sulle TASUTA!
Juhul kui sul puuduvad õigused piletit ise otse seadmest tellida, helista meile numbril 6 600 620.
Elisaga liitudes on sul vaikimisi kõik õigused internetipileti tellimiseks olemas! Juhul kui oled vahepeal oma numbri seadeid muutnud, veendu enne reisile minekut iseteeninduses, kas sul on vastavad õigused endiselt olemas. Internetipileti tellimiseks peab sinu numbril olema avatud kolm õigust/seadet:
Kasutaja õigused ja seaded
1. Välismaal viibides: interneti lisamaht või internetipilet
Numbri seaded
2. Võrku pääs välismaal on lubatud
3. Mobiilse interneti kasutamine Eestis ja välismaal on lubatud
Ei, internetipilet aktiveerub kohe pärast tellimist.
Mahu täitumisel teavitame sind sõnumiga kahel korral: kui on täitunud 70% ja 100%.
Kui surfad netis ja pilet saab otsa internetisessiooni kestel, siis suunatakse sind automaatselt uue pileti tellimise lehele. Samuti võid otsida üles SMSi, mille saatsime sulle välisvõrku sisenedes ja mis sisaldab pileti aktiveerimise linki https://www.elisa.ee/internet-valismaal (link töötab vaid välisvõrgus!). Veebilehe avamine on sulle TASUTA!
EI! Sa ei pea kartma lisatasusid, sest pileti tellimise veebilehe avamine on kliendile TASUTA (Elisa maksab nende megabaitide eest ise!). Kui sul on aktiivne Wi-Fi-ühendus, siis veebileht ei avane korrektselt.
Pilet kehtib alates selle aktiveerimisest kuni internetimahu ärakasutamiseni VÕI ajaperioodi (24/168/720 h) lõpuni.
Päevapilet kehtib 24 h, nädalapilet 7 päeva / 168 h, kuupilet 30 päeva / 720 h. Isegi kui tellid kuupileti kalendrikuu lõpus, kasutad seda ikka 30 päeva või kuni selle maht on täitunud.
Välismaal kasutatud mobiilse interneti eest ei teki summad arvele lihtsalt niisama. Iga välisvõrgus tehtud internetisessioon logitakse ja Elisa saab selle kohta arveldusteabe välisoperaatorilt, kelle võrgus olete teenuseid tarbinud. Tarbimise ja hinnakirja alusel esitabki Elisa oma kliendile arve.
Kui kasutad internetiteenust LTE ehk 4G võrgus, tekivad LTE/4G standardi tõttu lühikesed internetiseansid ka siis, kui seadmes on mobiilne internet välja lülitatud. Selliste seansside vältimiseks tuleb seadme võrgutüübiks valida 3G või 2G.
Välismaal viibides läheb kõneminutimahu arvestusse nii vastuvõetud kui ka väljahelistatud kõne Euroopa Liidu riikides, Norras, Liechtensteinis, Islandil ja Fääri saartel.
Need kõneminutid on lisatasuta järgmisel tingimusel: kõne peab toimuma loetletud riikide vahel (nt kõne vastuvõtja kasutab samuti loetletud riikide operaatori teenuseid).
Välisoperaatori pakutavate teenuste kohta eraldi välja toomata hinnad (nagu välisoperaatori võrgust tehtavad kõned kolmandate riikide võrkudesse) võivad olla kõrgema määraga kui samast võrgust Eestisse helistamine. Teenuste hinna arvutamise aluseks on välisoperaatori kehtestatud tariifid, kohaldatavad maksumäärad, valuutakursid ja marginaalid. Need hinnad võivad muutuda ning see ei sõltu koduoperaatorist, mistõttu koduoperaator selle eest ei vastuta. Täpsema hinnateabe saamiseks helista meile numbril 6 600 620 enne teenuse tarbimist.