Joosep Põllumäe: tehisintellekti kasutamine peab muutuma iga kontoritöötaja baasoskuseks
14 aastat samas firmas – kuidas töö ikka huvitavana hoida?
Kui puhkuselt naastes ootab töötajat ees suur mägi tööd, on juht midagi valesti teinud
Hobiprojekte täis CV: kas saata selline arendaja minema või võtta ta avasüli vastu?
Millised peaks välja nägema tehniliste töötajate arengueesmärgid?
Elisa pälvis Cisco aasta partneri tiitli
Joosep Põllumäe: iga juht peaks üritama mõista, miks keegi päriselt ta tiimist lahkuda otsustas
Keishy Margus: sõbra soovitused võivad olla tõhusamad kui kümme värbamiskampaaniat kokku
Joosep Põllumäe: läbipõlemise vältimine on töötaja ja juhi jagatud vastutus
Kristiina Kaldre: spetsialisti ja tippspetsialisti puhul ei pruugi erialased teadmised erinedagi – pehmed oskused on need, mis annavad eelise
Kolm aastat vabasid suvereedeid: kuidas neljapäevane töönädal suurfirmas sisse juurutati?
Elisa IT-juht: kui suur ohumärk see tööandjale olema peaks, kui keegi on iga 1-2 aasta tagant tööd vahetanud?