Muudatus ärikliendi lepingutingimustes alates 01.09.2018
Möödunud aasta panused võrkudesse, teeninduse edasiarendusse ja seoses sellega kasvanud kulud toovad kaasa muudatused äriklientide paketitingimustes alates 1. septembrist 2018. aastal.
Ainuüksi möödunud aastal investeeris Elisa taristusse 20,7 miljonit eurot. Tänu sellele täienes mobiilsidevõrk 2017. aastal rohkem kui pooletuhande uue ja moderniseeritud tugijaama võrra. Selle tulemusena tõusis Elisa mobiilse andmesidevõrk kuni kolm korda kiiremaks Tallinnas, Harjumaal ja Raplamaal. Aprillis valminud moderniseerimistööd Põlvamaal, Valgamaal ja Võrumaal tõstsid omakorda internetikiirusi Kagu-Eestis kaks kuni kolm korda.
Võrkude arendamisega loome eeldused veelgi suuremate kiiruste pakkumiseks ja 5G võrgu avamiseks järgnevate aastate jooksul. Aastatel 2018 ja 2019 jätkame investeeringutega, panustades täiendavalt veel 40 miljonit eurot.
Äriklientide paremaks teenindamiseks oleme laiendanud ärikliendi kõnekeskust ja oma tehnilise toe meeskonda ning oleme rajanud ärikliendile parema teeninduse pakkumiseks spetsiaalsed teeninduspunktid kokku kaheksas Elisa esinduses üle Eesti.
Suuremad panused võrkude ja teeninduse edasiarendustesse ning üleüldiste kulude kasv toovad kaasa mõningased korrektsioonid pakettide hindades, mis jõustuvad alates 1. septembrist 2018. Lähemalt saab tutvuda muudatustega personaalses teavituskirjas või Elisa Ärikliendi Iseteenindusbüroos.
Küsimuste korral palume Teil pöörduda meie poole ärikliendi infotelefonil 6 600 620 (tööpäevadel ajavahemikus 8.30-18.00), e-kirja teel ariklient@elisa.ee või külastada lähimat Elisa ärikliendiesindust.